Belevenissen zaterdag t/m dinsdag

24 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Hahaha, we hebben afgelopen dagen zoveel gedaan, ik had niet eens tijd om even een verslaggever te schrijven... s' Avonds lagen we uitgeteld bij de open haard aan het meer met een heerlijk wijntje.

Zaterdag
Rattle Snake hike. 's Ochtends na een heerlijk ontbijt aan het meer, een prachtige wandeling de berg op, samen met Calkidan en Messereth, de dochters van Brian en Leticia. Best wel eng daarboven, er valt weleens iemand vanaf bij het foto's maken. Yolan en ik kregen buikpijn van de spanning toen we eindelijk boven waren en de meiden vrolijk aan het poseren waren bij de afgrond.
Leticia had lekkere Meatloaf voor ons gemaakt, super lief!
's Avonds naar The Needle, een prachtig uitzicht over Washington. Daarna ook nog een virtuele bungee jump van The Needle gemaakt, heel leuk.

Zondag
Winkelen in Seattle. Leuke winkeltjes, ook naar de markt in de haven geweest. Bij een kleine coffeeshop heerlijke cappuccino met cupcakes gegeten. Samen naar The Wings of Washington geweest, een prachtige 5D film gezien, waarbij we over Washington zijn gevlogen, wat een prachtige belevenis!!!
Ter afsluiting lekkere Pizza's bij Domino pizza gegeten.

Maandag
Natuurpark bij Seattle bezocht. Leuk familiegesprek gehad tijdens een picknick met heerlijke gebakjes van onze plaatselijke backery. We weten allemaal weer wat als onze mooie en minder mooie eigenschappen wordt ervaren door de rest 😂. Erg gelachen met elkaar.
Hamburgers en Club Sandwich bij Dennies gegeten, maar dat viel een beetje tegen.

Dinsdag
Rit naar Walla Walla, het tweede huis van Leticia en Brian.
Onderweg de waterval van Snoqualmie Falls bezocht, wat prachtig! Mooie wandeling door het park en daarna gezwommen in het ijskoude water, in ons ondergoed 🙃.
Het huisje is leuk! Ieder een eigen slaapkamer. Eerst Indiaas gegeten en toen heerlijk geslapen.