Back in Seattle (Friday, Saterday, Sunday)

5 augustus 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vrijdag
Nadat we uitgeslapen waren hebben we lekkere broodjes gekocht. Brian was nog op zijn werk tot 17 uur, dus we hebben hele dag bij het meer en huis gerelaxed. Toen Brian terug was hebben we samen boodschappen gedaan en toen hamburgers op de BBQ gemaakt. 's Avonds bij het vuur gezeten en genoten van de rust en prachtige natuurgeluiden om ons heen. De kinderen hebben zich vermaakt met Netflix.

Zaterdag
Opnieuw lekker uitgeslapen en toen met z'n allen op de party barg (boat) naar het midden van het meer gevaren en daar veel gezwommen en gelachen. Toen naar oom Pete gereden, de oudste broer van oma ter Laare. Brian kocht happy meals bij KFC en dat was erg lekker en gezellig. Oom Pete woont bij Carolyn (de zus van Brian) en haar man Rick, die prachtige oude auto's maakt met een nieuwe motor. Volgende week zullen we een dagje met Carolyn optrekken, ze zijn nu een paar dagen naar een autobeurs. 's Avonds weer lekker aan het vuur bij het meer gezeten met Brian, terwijl de kinderen Netflix keken. Met cocktail natuurlijk, dat vinden ze heerlijk.

Zondag
Vandaag zijn er naar de berg st Helens gegaan, waar we een mooi uitzicht hadden op de berg die in 1980 tot uitbarsting kwam. We hebben een mooie trail gelopen, maar niet zo lang, want we liepen onder de brandende zon, zonder beschutting van bomen. Het was best een lange autorit, dus we waren pas in de avond thuis. Onderweg hebben we in Mexicaans gegeten in een sfeervol Mexicaans restaurant! 's Avonds met Yolanda nog even bij het vuur aan het meer gezeten , wat is dat toch heerlijk! Kinderen hebben heerlijk met elkaar gechilld.

1. Anne-Jiese:
    6 augustus 2018
    Leuk hoor lieve allemaal! Marcel, doe je Carolyn de groeten van mij? Xxx
  2. Mamma, oma:
    6 augustus 2018
    Zit er alcohol in die cocktails???
  3. Marcel:
    Ja mamma 😂❤
  4. T Kamstra:
    7 augustus 2018
    Wat hebben jullie het toch leuk
  5. Mamma, oma:
    Foei!!!