Een na laatste dag bij Lake Burien

11 augustus 2018 - Burien, Washington, Verenigde Staten

Jeetje, de een na laatste dag alweer voordat we naar ons echte huis teruggaan. Maar wat hebben we het hier in Amerika gaaf gehad!!! Vandaag gaan Yolanda, Lisa en Yara nog even shoppen met Kalkidan/Lena en Messi. Brian en ik hebben een prachtige laptop gekocht voor Lisa, in Nederland betaal je het dubbele. 's Middags ook nog met z'n allen naar het prachtige pianospel geluisterd van Isaiah, de 23-jarige neef van Leticia. 's Avonds thuis Mexicaans gegeten en toen naar het theater in Seattle, The Tammy Lisa show. Leuk om eens een theater mee te maken, maar de show in het Engels was moeilijk te volgen, gelukkig ook voor de rest die Engels als native lanquage heeft. Toen we om 22 uur thuiskwamen gingen we nog met z'n allen bij het haardvuur buiten zitten en om 24:00 uur zijn we nog met de party barch het meer opgevaren. Lisa en Yara hebben nog gezwommen met Isaiah en Zach, twee leuke jongens uit Walla Walla die ook een paar dagen bleven logeren. En daarna hebben ze tot ca 2 a 3 uur bij het haardvuur gezeten, heerlijk laatste avondje.

1. Anne-Jiese:
    13 augustus 2018
    Super dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!
  2. Mamma, oma:
    13 augustus 2018
    Ja, aan alle goede dingen komt een einde. Maar straks nagenieten met foto's uitzoeken en een leuk album maken?!